Slovenske super znamke: Znamke, ki jih generacija Z ne bo prezrla

-sobota, 07 junij 2025

Na panelu je Metka Hrovat (Brand Trust) predstavila ključne ugotovitve o sodobnem znamčenju in odnosu generacije Z do blagovnih znamk. Izpostavila je, da superznamke danes niso več zgolj vizualne podobe ali marketinška orodja, temveč živi sistemi vrednot, zgodb in identitet, s katerimi se mladi potrošniki poistovetijo.

Generacija Z od znamk pričakuje hitro odzivnost, avtentičnost, družbeno odgovornost ter vključevanje raznolikosti. Ne zanimajo jih nostalgične, nespremenjene blagovne znamke preteklosti, temveč tiste, ki se razvijajo in odzivajo na družbene trende.

Raziskava podjetja Brand Trust, izvedena v sodelovanju z nizozemskimi strokovnjaki, je pokazala, da številne prepoznavne slovenske znamke pri mlajših ne uživajo zvestobe. Uporabljajo jih iz praktičnih razlogov, ne pa iz čustvene navezanosti.

Hrovatova je izpostavila, da mora biti blagovna znamka enotna tako navzven kot navznoter, tudi do zaposlenih. Vrednote, ki jih podjetje komunicira navzven, morajo biti uresničene v notranji kulturi. Super znamke prihodnosti bodo tiste, ki bodo znale oblikovati izkušnjo, ne le izdelka, in ki bodo stalno inovirale.

Panel se je zaključil s pozivom podjetjem: poslušajte trg, zlasti mlade. Ne začnite z vprašanjem, kako postati prepoznaven temveč začnite z razumevanjem, kaj predstavljate. V dobi generacije Z znamka ni več dodatek podjetju, ampak njegovo bistvo.

arrow_upward